Tüketici Malları, Dayanıklı Mallar ve Perakende

tuketici-mallari-dayanikli-mallar-ve-perakende

Finansal belirsizliklerin yoğun olduğu dönemlerde aşırı baskı altında giren ilk sektörler tüketici odaklı olanlardır.

Son talihsiz küresel ekonomik kaos, çok kısa bir süre içerisinde değerlendirilmesi gereken yeni pazar gerçekleri ile birlikte, artık ileri derecede dikkatli davranan tüketiciler yaratmıştır. Bu duruma çabuk tepki verebilen kuruluşlar rekabetçi kalmayı başarmışlardır.

Artan alım gücüne sahip bir nüfus tarafından desteklenen güçlü ekonomik politikalar ile istikrarlı ekonomik büyüme Türk perakende sektörünün hayatta kalmasını sağlamıştır ve bu pazarın daha da büyümesi beklenmektedir. Türkiye’nin perakende pazarı; gıda, ev geliştirme, giyim ve elektronik perakendecilik ana başlıklarına ayrılır ve bu pazarın 2014 yılında 250 milyar ABD Doları olması beklenmektedir.

ICS, bu pazarı etkileyen sürekli değişikliklere ayak uydurmak için ne gerektiğini çok iyi anlar. Bu kırılgan sektörde başarı; hızlı ve etkin bir şekilde uygulanacak kararlar ile trendleri doğru tahmin edebilen aktif bir danışmanlık gerektirir.

Deneyimli çalışanlarımız, günümüzün yoğun rekabet ortamında mevzuata uygun davranırken değer yaratmanız ve maliyetleri kontrol altında tutabilmeniz için yeni yollar uygulayarak uzun vadeli hedeflerinize odaklanmanızda size yardımcı olacaktır.